Kraj

Dzieci oglądają "Wieczorynkę" w TV Puls

Lipcowe dane stacji pokazują, że to właśnie u niej dzieci szukają tradycyjnej "Wieczorynki".

Z lipcowych danych Nielsen Audience Measurement wynika, że wieczorem najwięcej dzieci ogląda bajki w TV Puls. Od godz. 19 stacja ma specjalnie dedykowane pasmo programowe Junior TV, w którym codziennie emituje dwa odcinki “Pingwinów z Madagaskaru”. Udział w rynku TV Puls w wieczornym paśmie prime time (19.00-19.59) w lipcu był na poziomie 11,58 proc. (SHR, w grupie 4-15) i dał stacji pierwszą pozycję wśród wszystkich stacji telewizyjnych na polskim rynku. Kolejne pozycje należały do Polsatu, TVP1 i TVN. Pierwsza stacja tematyczna o profilu dziecięcym – Nickelodeon, zajęła piąte miejsce z wynikiem 5,68 proc. Analizując oglądalność stacji wśród młodszej grupy widzów w wieku 4-9 lat, TV Puls także ma najwyższą pozycję z wynikiem 12,69 proc. (SHR, w grupie 4-9). Według informacji przedstawicieli stacji Telewizja Puls na antenie swoich dwóch kanałów (TV Puls i Puls 2) oferuje obecnie najwięcej programów skierowanych do rodziców z dziećmi spośród wszystkich stacji naziemnych.