Kraj

Dzieci w reklamie Skody [wideo]

Nowa kampania potrwa do końca czerwca.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FO7KbPxXz0F4%22%7D
Rozpoczęła się kampania reklamowa “Najmłodsi testują nowe pokolenie Skody” (VW Group Polska). Bohaterami reklam są dzieci, które poddają samochody licznym próbom.

Kampania ma swoje odsłony w telewizji, VoD oraz kinach, na outdoorze, w prasie, internecie i na materiałach POS. Działania będą prowadzone do końca czerwca. 

Za kreację odpowiada agencja Opcom, za digital i social media Kalicińscy.com. Media dla VW Group Polska planuje i kupuje dom mediowy MediaCom Warszawa.