Polskie agencje zdobyły dziesięć nominacji w Mixx Awards Europe 2020. Po dwie nominacje mają agencje: 180heartbeats + J. v. M. za kampanię “OLX na międzynarodowy Dzień Kobiet” dla OLX (kategorie: brand advertising i non profit/CSR), Artegence za kampanię “Bitwa o neta” dla PKO BP (kategorie: non profit/CSR i social media) oraz Mindshare Polska za kampanię “Mobile proximity marketing” dla BP (kategorie: effective use of data i non profit/CSR).
Nominowani są również: Abstra za kampanię “Jak to robić” dla Reckitt Benckiser (brand advertising), MediaCom Warszawa za kampanię “Niespodziewany powrót do studia” dla Old Spice (games & e-sports), Mosqi.to za kampanię “FasOff” dla Kompanii Piwowarskiej (non profit/CSR) i Sales & More za kampanię “City simplicity card” dla Citi Handlowy (video advertising).
Jedną nominację w równoległym konkursie na najlepsze projekty badawcze Research Awards 2020 ma Gemius w kategorii audience measurement. Szansę na statuetkę ma rozwiązanie, które dostarcza jednoźródłowe dane na temat konsumpcji mediów oraz kontaktu reklamowego w telewizji, radiu i internecie.
Konkursy prowadzone są w ramach Interact, który odbędzie się w tym roku w formie online. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni 3 czerwca br. “Media Marketing Polska” jest patronem tegorocznego Interact.