Kraj

Dziewięciu menedżerów odchodzi z Saatchi & Saatchi IS

Na liście odejść są m.in. Michał Glapiński, managing director, i Kacper Kłos, executive vice president.

od lewej: Michał Glapiński, Kacper Kłos, Szymon Domżał
Z Saatchi & Saatchi IS odejdą: Szymon Domżał, executive vice president, Julia Dziurbiejko, international business director, Michał Glapiński, managing director, Kacper Kłos, executive vice president, Jakub Krawczyk, executive vice president, Tomasz Morkowski, head of creative technology, Jarosław Przybyszewski, eCommerce production director, Marek Różycki, business director, Błażej Soniewicki, managing director ARC. Jak informuje agencja, zmiany te są m.in. efektem zakończenia trzyletniego procesu integracji Saatchi & Saatchi z IS. Osoby odchodzące z agencji są związane głównie z jej działalnością na rynkach zagranicznych. 

– Jesteśmy największą działającą w Polsce agencją reklamową z ponad 450-osobowym zespołem. Jak każdy podmiot funkcjonujący na styku reklamy i technologii stale dostosowujemy się do zmian rynkowych, szukamy nowych produktów i modeli biznesowych. Obecnie wdrażamy zmiany rozszerzające zakres świadczonych usług w szczególności na rynkach międzynarodowych. Ich następstwem jest rozbudowanie zespołów, struktury organizacyjnej i konkretnej konfiguracji personalnej. Jednocześnie zakończył się finalny etap 3-letniej integracji Saatchi & Saatchi z Interactive Solutions i część zespołu menedżerskiego agencji postanowiła poświęcić się nowym wyzwaniom zawodowym – mówi Krzysztof Andrzejczak, CEO Saatchi & Saatchi IS.

Patrycja Bruź-Soniewicka pozostaje na stanowisku managing directora Saatchi & Saatchi Poland.

Przypomnijmy, że Krzysztof Andrzejczak, nowy CEO Saatchi & Saatchi IS, dołączył do agencji 1 lipca br., o czym informowaliśmy w MMP24. Wcześniej funkcję tę pełnił Piotr Morkowski – od sierpnia 2014 r.

(współpraca TW)