Wystartowała globalna kampania marki Levi’s pod hasłem “Live in Levi’s”. W działaniach promocyjnych uczestniczą muzycy. Kampania ma na celu m.in. promowanie nowego modelu dżinsów 501 CT.
Koncepcja projektu artystycznego opiera się na historiach artystów muzycznych, którzy pokazują, w jaki sposób muzyka inspiruje ich styl. “Live in Levi’s” w tym sezonie ma być także historią popularnych dżinsów 501, które debiutują w spersonalizowanej odsłonie 501CT.
Kampania ma czynić ukłon w kierunku artystów rockowych, jak Bruce Springsteen, Rammones, Gwen Stefani czy Beyonce. Ma podkreślać wyrażanie swojej osobowości przez związki z muzyką.
W Polsce marka Levi’s® zaangażowała do współpracy Agnieszkę Szulim i Antka Pawlickiego. Ich historie stały się inspiracją do powstania sesji zdjęciowych, w których bohaterom towarzyszą kultowe ubrania Levi’s. Kampania z udziałem Szulim i Pawlickiego będzie miała odsłonę we wrześniu. Działania promocyjne zaplanowano w prasie, kinach, internecie oraz przy wykorzystaniu kanałów mobile. Spoty reklamowe pojawią się w najważniejszych stacjach TV i największych kinach w całej Polsce. W topowych tytułach magazynów modowych w prasie ukażą się reklamy i artykuły sponsorowane. Zaplanowano także intensywną obecność kampanii w portalach internetowych, social mediach oraz wsparcie akcją w sklepach. Marka planuje również imprezę inaugurującą sezon.
W Polsce kampania “Live in Levi’s” będzie miała odsłonę w lutym. Działania promocyjne zaplanowano w prasie, telewizji, kinach, internecie oraz w mediach społecznościowych. Za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy Media Direction OMD, a za wdrożenie kampanii PR – Aliganza Fashion Agency.