Kraj

Reklama

Marketing

E-hulajnogi Tier z motywami zwierzęcymi na ulicach Krakowa

To część kampanii „Poruszaj się jak zwierzę. Jedź Tier” promującej bezpieczne przemieszczanie się w przestrzeni miejskiej.

Limitowana edycja 50 e-hulajnóg Tier z nadrukiem nawiązującym do ubarwienia żyrafy, lamparta i zebry pojawiła się na ulicach Krakowa. To kolejny element kampanii „Poruszaj się jak zwierzę. Jedź Tier” promującej bezpieczne przemieszczanie się w przestrzeni miejskiej i stawiającej “zeroemisyjne” zwierzęta jako wzór do naśladowania dla ludzi. Za kreację globalnej kampanii „Behave like an animal”, której “Poruszaj się jak zwierzę” jest lokalną adaptacją, odpowiada holenderska agencja 180 Amsterdam. W Polsce działania komunikacyjne marki Tier wspiera zespół Havas PR Warsaw.

Od 29 sierpnia do 4 września każdy użytkownik, który wypożyczy „zwierzęcą” hulajnogę, otrzyma 10 darmowych minut do wykorzystania przy kolejnym przejeździe.

Niemiecka firma Tier Mobility założona cztery lata temu jest neutralna klimatycznie od stycznia 2020 r.