
E.On Polska rozpoczyna projekt Koniec języka za przewodnika, w którym chce pokazać, że język energetyki nie musi być niezrozumiały. Razem z ekspertem, profesorem Tomaszem Piekotem, pokaże, jak wiele energia i język mają ze sobą
wspólnego. W ramach kampanii powstaną dwa główne cykle wideo. Kampania będzie publikowana w mediach społecznościowych spółki: na Facebooku, Instagramie, LinkedInie, a także YouTube. Filmy będą pojawiały się
cyklicznie do stycznia 2023. Dostępna jest także dedykowana strona internetowa, na której będą zebrane wszystkie informacje: eon.pl/eon-na-jezykach.
Kampania realizowana jest z agencją ADAH, która odpowiada za obróbkę filmów. Resztę działań, jak przygotowanie postów i promocję, E.On prowadzi samodzielnie bądź przy wsparciu agencji strategicznych (np. agencja MSL odpowiada za wsparcie E.On Polska przy działaniach public relations i w mediach społecznościowych).