Kraj

EA promuje grę "FIFA 12"

MRM, Brasil i MediaCom współpracują z Electronic Arts przy promocji nowej gry.

Agencje MRM Worldwide i Brasil Interactive zajmują się promocją gry sportowej “FIFA 12” wprowadzonej przez Electronic Arts, która pojawiła się na polskim rynku 30 września. Budżet powierzono agencjom bez przetargu, na podstawie przeglądu ofert.

MRM Worldwide przygotowała polską adaptację i lokalizację spotu telewizyjnego oraz odpowiada za całościową obsługę kampanii display w internecie. Obejmuje ona: YouTube, Interię, Onet, O2, Demotywatory, Filmweb oraz działania SEM i w Facebooku.

Brasil Interactive zaprojektowała minisite gry osadzony w oficjalnym kanale YouTube EA Sports Polska, łączący animację 3D z materiałami filmowymi. – Projektując stronę, chcieliśmy, by jej estetyka zwracała na siebie uwagę. By osoby, które nie miały jeszcze okazji grać w tę grę, poczuły namiastkę tego, co ich czeka, gdy kupią sobie “FIFA 12” – powiedział o pracach nad minisite’em Dominik Tomasik, interactive creative director agencji.

Za zakup mediów do promocji “FIFA 12” odpowiada dom mediowy MediaCom.

współpraca: ML