Zagranica

EBay wystartuje z pierwszą w historii globalną kampanią

Portal zakupowy intensyfikuje działania promocyjne przed Świętami Bożego Narodzenia.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FnOdwlff_2Zs%22%7D
EBay zdecydował się na wystartowanie w okresie przedświątecznym z pierwszą globalną kampanią pod hasłem “Shop the World”. Głównym komunikatem kampanii mają być możliwości, jakie stwarza portal zakupowy. Chwile, które ludzie zapamiętują jako przyjemne, mogą się utrwalić i zmaterializować.
Kampania wystartowała wczoraj, będzie miała swoje odsłony w Stanach, Wielkiej Brytanii i Niemczech, a na początku 2015 r. obejmie jeszcze inne rynki.
Za kreację odpowiada Goodby Silverstein & Partners, start zbiegnie się z uruchomieniem nowej strony internetowej eBaya. Przypomnijmy, że w ubiegłym tygodniu portal poinformował o rozpoczętych pracach nad wdrożeniem systemu PayPal.

(M&M Global)