Kraj

Edipresse wyda miesięcznik sygnowany logo stacji TVP ABC

Pismo kierowane jest do dzieci i ma mieć charakter edukacyjny.

Edipresse wyda miesięcznik sygnowany logo stacji TVP ABC

Na rynek wchodzi nowy, edukacyjny miesięcznik dla dzieci “TVP ABC”. Projekt powstał we współpracy z Telewizją Polską – nadawcą stacji dziecięcej TVP ABC. Wydawcą pisma jest Edipresse Polska.
Nowe pismo skierowane jest do dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Znajdują się w nim materiały edukacyjne (m.in. łamigłówki i lekcje języka angielskiego) oraz zachęcające do zabaw.
“TVP ABC” ma inspirować również rodziców do zabaw i rozwijania umiejętności dzieci. Każdy dział magazynu ma zawierać materiały poradnikowe. Bohaterami łamigłówek i zabaw są postacie znane dzieciom z anteny TVP ABC. Do każdego wydania pisma będzie dołączony prezent. Redaktor prowadzącą nowy magazyn jest Katarzyna Michalczak.
Magazyn kosztuje 8,99 zł, ma szytą oprawę i 34 strony objętości. Sprzedaż pierwszego numeru wspiera kampania reklamowa w telewizji, prasie (tytuły własne Edipresse) oraz internecie. Za działania odpowiada dział marketingu Edipresse.