Kraj

Personalia

Top news

Edwin Zasada creative strategy directorem w agencji Ju

Do agencji dołączyły też Paulina Myśliwiec i Magdalena Szymańska.

Edwin Zasada objął stanowisko creative strategy directora w agencji kreatywno-digitalowej Ju, należącej do Digitree Group. Przejmuje tym samym opiekę nad zespołami kreacji, social mediów oraz influencer marketingu. Dodatkowo Zasada dołączył do kadry zarządzającej agencji Ju, którą tworzy wraz z Dominiką Dychą, client service directorem, i Krzysztofem Bińkowskim, CEO.

Paula Myśliwiec objęła stanowisko social media & influencer managera. W agencji Ju odpowiada za obsługę kluczowych klientów w tym obszarze. Magdalena Szymańska objęła stanowisko social media & influencer specialist.

Edwin Zasada związany jest z branżą od ponad 11 lat. Doświadczenie reklamowe zdobywał, pracując w K2 Precise, Tailor Made PR czy Cut The Mustard, gdzie tworzył i realizował kampanie digitalowe z uwzględnieniem influencer marketingu oraz social mediów. Klienci, dla których pracował, to m.in. Lech i Lech Free, Klarna, Electrolux czy Lovi.

Paula Myśliwiec działa od ośmiu lat na rynku komunikacji marketingowej, zdobywała doświadczenie m.in. w Platinium Cast, Tailor Made PR czy Sigma Bis. W trakcie kariery zawodowej pracowała dla takich marek jak PZU, Luksja, Carex, Avene, Lovi czy Electrolux.

Magdalena Szymańska stawiała swoje pierwsze kroki i zdobywała doświadczenie jako office manager w Tailor Made PR, gdzie już jako junior account pracowała z takimi markami jak: Bombay Sapphire, Patrone, Żywiec Zdrój, Mattel (m.in. Fisher-Price). W Lensomai Communication zajmowała się komunikacją i współpracą z influencerami m.in. MójCatering i Winiarni Zamojskiej.

Tagi