Kraj

Edyta Herbuś twarzą marki Veroni Mineral

Zbyszko stawia na produkty funkcjonalne w kategorii wody.

Edyta Herbuś, tancerka i aktorka serialowa (znana m.in. z serialu “Samo życie” w Polsacie), została twarzą marki wody Veroni Mineral, należącej do Zbyszko Company.

To druga celebrytka wspierająca tę markę wody – wcześniej Veroni Mineral firmowała aktorka Anna Przybylska.

Marketer informuje, że zdecydował się na współpracę z Edytą Herbuś, ponieważ jest ona młodą, aktywną, świadomą i dbającą o siebie kobietą. A do takich kobiet przede wszystkim adresowany jest ten produkt.

Marka Veroni Mineral trafiła w tym roku na sklepowe półki po relaunchu. Nazwę produktu przemianowano na Veroni Mineral Plus, co ma podkreślać, że to nie tylko mineralne wody smakowe, ale też wody funkcjonalne. I ten komunikat będzie szczególnie komunikowany w planowanej na ten rok kampanii brandu.

Wraz ze zmianą nazwy do oferty Veroni Mineral wprowadzono dwie nowości – wodę z błonnikiem oraz z magnezem. Zbyszko jeszcze w tym roku w obrębie tej marki wprowadzi kolejne dwie nowości, szczegółów jednak nie ujawnia. Wiadomo jedynie, że jeden z produktów będzie zawierać bogaty zestaw witamin i minerały.

Aktualnie spoty reklamowe Veroni Mineral Plus emitowane są w Polsacie w związku ze zbliżającym się Sopot Top Trendy Festival. Kampania ma być sukcesywnie poszerzana o kolejne kanały, jednak przedstawiciele marketingu Zbyszko nie ujawniają jej szczegółów.

Za kreację spotu reklamowego z udziałem celebrytki odpowiada agencja GTO. Firma nie ujawnia, kto odpowiada za planowanie i zakup mediów do jej kampanii.

Zbyszko Company w kategorii wody konkuruje na polskim rynku m.in. z takimi markami, jak: Żywiec Zdrój, Nałęczowianka, Cisowianka, Kropla Beskidu, Górska Natura czy Arctic.