Kraj

Effie przedstawia nominowanych w 2021

Jury pod przewodnictwem Macieja Hermana, dyrektora zarządzającego Lotte Wedel, oceniło zgłoszenia w 24 kategoriach.

Effie przedstawia nominowanych w 2021
Jury 22. edycji Effie Awards Poland przyznało 78 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (12), wśród agencji – McCann Poland (7), a wśród reklamodawców ex aequo: McDonald’s (4) i Grupa Maspex (4).

Jury pod przewodnictwem Macieja Hermana, dyrektora zarządzającego Lotte Wedel, oceniło zgłoszenia w 24 kategoriach. Wśród agencji najwięcej nominacji otrzymały McCann Poland (7), VMLY&R (6) oraz DDB Warszawa (5) i Publicis Worldwide (5). 12 nominacji zdobyła agencja mediowa Starcom, kolejne otrzymały Performics (7) i Spark Foundry (7) oraz Wavemaker (6). Najwięcej nominacji spośród marketerów otrzymali: McDonald’s (4) i Grupa Maspex (4), a następnie Grupa Żywiec (3), Lego (3), Mastercard (3) oraz Polski Standard Płatności (3).

Wśród tegorocznych nominowanych znalazło się ponad 20 debiutantów, a najwięcej nominacji jury przyznało w kategorii React & Defend.

Nagrodzonych poznamy 26 października 2021 podczas uroczystej gali, która odbędzie się w Teatrze Wielkim
– Operze Narodowej w Warszawie.