Kraj

Marketing

Ekspertki Feminoteki będą edukować kierowców Bolta na Instagramie

To nowy obszar współpracy Bolta z fundacją rozpoczętej w 2021 r. Ma przyczynić się do zwiększenia bezpieczeństwa – w szczególności pasażerek taksówek.

Fot. Marcin Klaban

W ramach współpracy w 2023 r. Bolt i fundacja Feminoteka planują serię wspólnych działań edukacyjnych dla społeczności Bolta na Instagramie. Podczas regularnych relacji ekspertki Feminoteki przedstawią obserwującym konto Bolt Polska (jest ich obecnie 34,4 tys.) szczegóły działalności fundacji i odpowiedzą na pytania. Planowane są ponadto kolejne szkolenia prowadzone przez Feminotekę dla pracowników Bolta.

Bolt współpracuje z Feminoteką od 2021 r., kiedy odbyło się pierwsze szkolenie dla zespołu obsługi klienta. W 2022 r. fundacja została stałym partnerem merytorycznym Bolta.

W listopadzie 2022 r. pochodząca z Estonii firma zapowiedziała zainwestowanie w Polsce dodatkowych 10 mln zł w podniesienie jakości i bezpieczeństwa przejazdów taksówkami oraz ogłosiła szereg zmian operacyjnych, w szczególności zaostrzoną weryfikację kierowców i aut.