Kraj

Ekstraklasa szuka firmy do obsługi serwisu OTT

Ma być źródłem dochodów reklamowych.

Ekstraklasa szuka firmy do obsługi serwisu OTT
Spółka Ekstraklasa SA, będąca organizatorem rozgrywek najwyższej w kraju ligi piłkarskiej, chce rozwijać, uruchomiony dwa lata temu, własny serwis wideostreamingowy OTT – Ekstraklasa.TV i rozpoczyna konkurs ofert na jego obsługę technologiczną. Ma on wyłonić kompleksowego dostawcę usług od sezonu 2021/22. Obecnie ligowa spółka prowadzi badanie rynku pod kątem dostępnych rozwiązań technologicznych. Jednym z celów jego rozwoju jest chęć generowania dodatkowych przychodów z reklam.

– Będziemy chcieli zaproponować klientom nowe atrakcyjne modele dostępu do treści wideo – rozważamy wdrożenie w Polsce modelu AVoD, w ramach którego użytkownicy będą mogli bezpłatnie obejrzeć dany materiał, poprzedzony krótkimi formami reklamowymi – komentuje Leszek Miklas, prezes zarządu Ekstraklasa Live Park, realizującej transmisje z meczów Ekstraklasy. – Bogaci w know-how, wiedzę na temat oczekiwań klientów, jak i doświadczenia w pracy z serwisem typu OTT chcemy w kolejnym kroku wdrożyć nowe rozwiązania, które będą atrakcyjne nie tylko dla naszych obecnych odbiorców, ale także jak największej rzeszy kibiców.