Kraj

Electrolux rusza z cyklem "Klimatyczne bajki"

Działania reklamowe realizują Cut The Mustard i Zenith.

Electrolux wystartował z cyklem cotygodniowych słuchowisk “Klimatyczne bajki”, skierowanym do dzieci i rodziców. To kolejna odsłona globalnej strategii, w ramach której Electrolux chce inspirować do proekologicznych wyborów i pokazuje, jak poprzez drobne zmiany zachowań w życiu codziennym można dbać o środowisko naturalne. Na cykl składa się sześć bajek autorstwa Katarzyny Ogonowskiej, a w role bohaterów wcielili się Marta Wierzbicka i Jarosław Boberek.

Emisja słuchowiska będzie wspierana kampanią. Kampania obejmuje działania w digitalu, spoty audio (online i radio), współprace z influencerami i podcasterami oraz wsparcie PR. Planowane są również reklamowe działania niestandardowe, np. gra dla dzieci przygotowana na podstawie kolejnych odcinków słuchowiska.

Za strategię, kreację, działania public relations i współpracę z influencerami odpowiada agencja Cut the Mustard. Zakupem mediów i działaniami z podcasterami zajął się dom mediowy Zenith.