Kraj

Electrolux wietrzył Warszawę ze smogu

W centrum Warszawy w ramach eventu firma rozdała puszki ze "świeżym powietrzem".

Firma Electrolux zorganizowała w Warszawie specjalną miejską akcję pod hasłem “Złap oddech”, której głównym celem było zwrócenie uwagi na zanieczyszczenie powietrza w stolicy i zjawisko smogu. W ramach akcji ambientowej rozdano 2 tys. puszek z czystym powietrzem, a jej celem było zwrócenie uwagi na problem smogu w Warszawie.
Pomysł na samą akcję powstał spontanicznie, jako odpowiedź na coraz częstsze alarmy smogowe i pojawiające się informacje o drastycznym przekroczeniu norm zanieczyszczenia powietrza.
“Złap oddech” to jedna z wielu aktywności, jakie Electrolux podejmuje na rzecz edukowania o istocie jakości powietrza, którym oddychamy. W 2016 r. Electrolux był partnerem wydarzenia Smogathon, któremu przyświecała idea walki ze smogiem z pomocą technologii. W ramach kampanii “Zdrowy dom 3D” marka Electrolux promuje rozwiązanie Full 3D Home Cleaning System, które pomaga dbać o dom w trzech jego wymiarach – czystej podłogi, czystego powietrza i czystych zakamarków. Stała komunikacja obejmuje działania marketingowe i public relations – podkreśla biuro prasowe.
Za koncepcję i realizację akcji “Złap oddech” odpowiedzialna była agencja reklamowa Feno.