Magazyn “Elle” był pierwszym na polskim rynku międzynarodowym magazynem o modzie. Pierwszy numer ukazał się 25 lat temu, w październiku 1994 r. Marcowym wydaniem miesięcznik rozpoczyna obchody jubileuszu.
Clue numeru jest sesja, na potrzeby której przed obiektywem stanęło jedenaście kobiet, które przez lata tworzyły “Elle” w Polsce – od pierwszej szefowej działu mody do obecnych stylistek. Wydawnictwo zapowiada, że to wstęp do kolejnych wydarzeń związanych z rocznicą, ale nie zdradza szczegółów.
“Elle” wychodzi w 46 edycjach, które łącznie sprzedają ponad 6 mln egzemplarzy rocznie i docierają do ponad 21 mln czytelników. Polskie “Elle” poza magazynem papierowym stawia na rozwój swojego digitalowego oblicza (o polityce wydawnictwa w tym względzie więcej pisaliśmy w grudniu). Serwis Elle.pl chwali się 7,6 mln wyświetleń miesięcznie oraz 1,17 mln unikatowych użytkowników (wg Google Analytics, styczeń 2019).