Kraj

"Elle" w tym roku miał 1,7 mln wyświetleń na TikToku

Magazyn stawia na treści "w estetyce premium" i kontent wideo dopasowany do każdego z kont społecznościowych.

Magazyn “Elle”  podał, że od stycznia br. udało mu się wygenerować 1,7 mln wyświetleń na TikToku, na którym jako pierwszy magazyn kobiecy w Polsce zaproponował “jakościową rozrywkę utrzymaną w estetyce premium”. Na kanale magazynu pojawiają się np. osoby ze świata mody i popkultury, muzyczne wideo i treści przybliżające pracę redakcji. 

Grudniowe badania (Gemius  PBI) pokazują, że obecnie z  1,4 mln polskich użytkowników platforma jest na 6. miejscu wśród aplikacji społecznościowych na naszym rynku i ma największą dynamikę wzrostu. W Polsce TikTok został już pobrany 5,7 mln razy (Priori Data).

– Swoje konta na TikToku mają już takie marki mediowe jak Washington Post, przybywa też domów mody – TikToka założyło Versace. Jesteśmy pewni, że z odpowiednią strategią i kreatywnym konceptem stworzymy tam także przestrzeń dla “Elle” – mówi Marta Kowalska, redaktor prowadząca Elle.pl. “Elle” ma ambicje by tworzyć kontent wideo dopasowany do każdego z  kont społecznościowych. 

W 2019 r. Elle.pl miało 18 mln użytkowników i wygenerowało 104 mln odsłon w skali roku. Tylko  w listopadzie Elle.pl odwiedziło 2,3 mln  unikalnych użytkowników i był to najlepszy wynik w historii serwisu. Elle.pl istnieje od września 2012 r.