Kraj

"Elle" z nową szatą graficzną

Marcowe wydanie magazynu z portfolio Burda Media ma całkowicie odświeżoną szatę graficzną i nowe rubryki przygotowane pod okiem nowej naczelnej.

Dziś ukazuje się nowe, marcowe wydanie magazynu “Elle” (Burda Media Polska). Magazyn ma odświeżoną szatę graficzną i nowe rubryki. Zmiany wprowadził zespół pod okiem nowej redaktor naczelnej Marty Dróżdż. Jak podkreśla biuro prasowe, magazyn stawia na luksus, nowoczesność i modę. W marcowym wydaniu pojawią się cztery sesje zdjęciowe, a tematy związane z modą zajmują 70 proc. numeru. “Moja moda, moje Elle” – to nowe hasło magazynu.
Prace nad relaunchem magazynu poprzedziły badania marketingowe. Czytelniczki magazynu to kobiety aktywne, zaangażowane, orientują się w najnowszych trendach, czerpią z życia satysfakcję, codziennie poszukują nowych wrażeń, kochają modę i zakupy. Nowy magazyn ma odpowiadać na ich potrzeby.
Serwis internetowy Elle.pl przechodzi równoległa metamorfozę. Znajdziemy w nim zdjęcia wysokiej jakości, czytelniej podane teksty, wyeksponowane wideo w jakości 4K i nowe formaty promocyjne.  
Zmiany w magazynie porządkuje nowa struktura pisma, które ma pięć głównych działów – Trendy, Teraz, Uroda, Moda, Ekstra. W Trendy dziale wprowadzono stronę “Polska moda”, na której są odkrywani i wspierani polscy projektanci.
Elle Teraz to strony łączące modę ze sztuką. Czytelniczki znajdą tu informacje o najciekawszych premierach, wystawach, wydarzeniach, a także tematy dotyczące psychologii mody. Ze strony “Książki mojego życia” czytelniczki dowiedzą się, co w literaturze polecają osoby związane z światem mody i trendów.
Jak zapewnia biuro prasowe, obecnie serwis internetowy odwiedza 900 tys. użytkowników, którzy wyświetlają stronę ponad 10 mln razy. Tuż po wprowadzeniu kluczowych zmian w styczniu 2018 Elle.pl odnotowało 33-proc. wzrost wizyt (01.2018 vs. 01.2017). 70 proc. użytkowników czyta i ogląda Elle.pl w telefonach, dlatego układ został jeszcze bardziej dostosowany do małych ekranów.
W ramach działań promocyjnych jest planowana kampania reklamowa obejmująca TV, radio, internet, kino oraz promocję w punktach sprzedaży. Realizacją koncepcji i produkcją spotu zajmuje się agencja Salty Concept, a za zaplanowanie i zakup mediów odpowiada Starcom.