Kraj

Empik: 2,2 mln użytkowników programu lojalnościowego w rok

Z okazji 1. rocznicy wprowadzenia programu Empik przygotował specjalną promocję dla użytkowników: 20 proc. rabatu na zakupy za min. 50 zł.

Empik: 2,2 mln użytkowników programu lojalnościowego w rok
Sieć salonów z książkami i multimediami Empik ujawniła, że w ciągu pierwszego roku od wprowadzenia jej własnego programu lojalnościowego “Mój Empik” pozyskał on 2,2 mln użytkowników. Poprzez karty przechodzi już blisko 50 proc. wartości transakcji, a 200 tysięcy użytkowników aplikacji mobilnej ma wirtualną kartę Mój Empik.

Jako jeden z istotnych powodów sukcesu sieć wymienia ścisłą personalizację ofert kierowanych do użytkowników: – Wykorzystujemy informacje o dotychczasowych zakupach oraz o zachowaniu użytkownika na stronie (oglądalności danych produktów czy kategorii) do określenia preferencji i zainteresowań osób należących do programu, aby w konsekwencji idealnie dopasowywać do nich oferowane produkty i informacje – podkreśla Barbara Fitał, menedżer programu Mój Empik i dodaje: – Częstotliwość komunikacji jest ściśle monitorowana, nie chcemy zasypywać odbiorców zbyt dużą liczbą informacji.

Z okazji 1. urodzin programu Empik przygotował specjalną promocję dla użytkowników – w dniach 21-23 sierpnia w salonach i na empik.com klienci z kartą otrzymają 20 proc. rabatu na zakupy za min. 50 zł.