Kraj

Empik promuje czytelnictwo w Facebooku

Empik startuje z akcją promocji czytelnictwa pod hasłem "Tu czy tam, z książką zawsze Ci do twarzy".

Empik promuje czytelnictwo w Facebooku
9 marca Empik zainaugurował oryginalną akcję promocji czytelnictwa: “Tu czy tam, z książką zawsze Ci do twarzy”.

Przez miesiąc za pośrednictwem specjalnej aplikacji na profilu Empiku
w portalu społecznościowym Facebook internauci będą mogli wziąć udział w konkursie i poprzez zdjęcia oraz filmy pokazać innym, że z książką dobrze się czują, że lekturze można się oddawać w różnych, nawet najbardziej zaskakujących
miejscach.

To druga szeroko zakrojona akcja promująca czytelnictwo organizowana przez Empik (pierwszą jest prowadzony od trzech lat program kierowany do dzieci – “Przecinek i Kropka”).

Empik zaprasza do wzięcia udziału w konkursie za pośrednictwem specjalnej aplikacji dostępnej na
stronie internetowej: Facebook.com/empikcom, która zgromadziła już ponad 68 tys. fanów. W zakładce konkursowej internauci mogą umieszczać autorskie zdjęcia i filmy ilustrujące hasło akcji “Tu czy tam, z książką zawsze Ci do twarzy”.

Zgłoszenia do konkursu będą przyjmowane od 9 marca do 9 kwietnia. O wynikach pierwszego etapu
konkursu zadecyduje popularność poszczególnych zdjęć i filmów wśród internautów – zgłoszenia,
które uzyskają co najmniej 50 głosów (za głos liczy się użycie funkcji “lubię to” pod danym filmem lub
zdjęciem) zakwalifikują się do finału. Empik nagrodzi 20 zdjęć oraz filmów, które jury konkursu uzna
za najbardziej oryginalne, wyjątkowe, pomysłowe. Wyniki zostaną ogłoszone 23 kwietnia –
w Światowy Dzień Książki.

W konkursie będzie można wygrać karty prezentowe Empiku o wartości od 50 zł do 1 tys. zł. Empik planuje również przygotowanie wystawy złożonej z finałowych fotografii, która odwiedzi wybrane salony w Polsce, a także ich ekspozycję w formie bannera na fasadzie Empiku przy ul. Marszałkowskiej w Warszawie.

Akcja “Tu czy tam, z książką zawsze Ci do twarzy” jest realizowana na nośnikach bezpośrednio
w salonach Empiku – m.in. na: plakatach, head’erach regałowych, bannerach w witrynach oraz
w dwutygodniku “Tom Kultury”.