Kraj

Reklama

Top news

Empik z nową platformą komunikacji od Pleja

Empik zapowiada również odświeżenie języka wizualnego marki – trwają prace nad nowym brandbookiem, za które odpowiada agencja Follow.

Empik startuje z nową platformą komunikacji i claimem marki “Wszystko w temacie”. Autorem idei kreatywnej jest agencja Plej. Agencja została wybrana w drodze przetargu.

Nowa kampania wizerunkowa wystartowała 1 sierpnia br. i w drugiej połowie miesiąca przejdzie w komunikację sezonu “back to school”. Obejmuje: telewizję, platformy digital, citylighty oraz social media. Ponadto kreacje “Wszystko w temacie powrotu do szkoły” prezentowane są na nośnikach w ponad 300 salonach Empik – m.in. na bannerach w witrynach, nakładkach na bramki i tabliczkach regałowych, a także na stronie Empik.com i w aplikacji mobilnej Empik.

Opiekę kreatywną i strategiczną nad kampanią sprawuje agencja kreatywna Plej, za produkcję spotu wizerunkowego odpowiada dom produkcyjny Neverest Poland, a za postprodukcję – studio Kluski Lane. Planowaniem i zakupem mediów zajął się Carat. Empik zapowiada również odświeżenie języka wizualnego marki – trwają prace nad nowym brandbookiem, za które odpowiada agencja Follow.