Kraj

Empik życzy "Wesołych przedŚwiąt" w nowej kampanii [wideo]

Kampania, przygotowana przez agencję Carla Zuri we współpracy z zespołem kreatywnym Empiku, obejmuje m.in. telewizję, radio, kino oraz internet.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fgw3dr9WAt04%22%7D
Świąteczna kampania Empiku ma charakter głównie produktowy. Obejmuje m.in. telewizję (stacje główne i tematyczne TVN oraz Polsat), radio (RMF, Zet, Muzo FM i stacje Agory), kina Helios, media społecznościowe (Facebook, Instagram, TikTok, również we współpracy z influencerami), platformy VoD, a także działania direct- i performancemarketingowe. Autorem konceptu kreatywnego jest warszawska agencja Carla Zuri i Creative Hub – wewnętrzny zespół kreatywny Empiku.

– Koncepcja „Wesołych przedŚwiąt” oparta jest na mocnym, uniwersalnym insighcie. Chyba każdy z nas zna ten moment, gdy siadamy do stołu wykończeni ostatnimi przygotowaniami i zakupami last minute. Co roku mówimy sobie, że w kolejne święta zrobimy to wszystko z wyprzedzeniem, a i tak 24 grudnia lądujemy w galerii handlowej. Tym razem chcemy pomóc rzeczywiście to zmienić. Proponujemy naszym klientom szereg udogodnień i wskazówek, dzięki którym wygodnie zrobią zakupy. W ten sposób unikniemy pędu i „gorączki”, a przedświąteczny czas upłynie nam na przyjemnych aktywnościach w gronie najbliższych – przekonuje Karol Stefański, head of Creative Hub w Empiku.

Kampanii towarzyszy konkurs, w którym można wygrać zestawy prezentów dla bliskich, idealnie „skrojone na miarę” przez ekspertów Empiku. Na Instagramie pojawi się także seria live’ów prowadzonych przez jednego z czołowych influencerów promująca ideę self-giftingu – samoobdarowania się, zrobienia czegoś miłego dla siebie w ramach przerwy od (przed)świątecznej gonitwy.