Kraj

Endless współtworzyło kampanię nowego programu randkowego w Playerze

Efekty pracy agencji już można zobaczyć w TV, digitalu oraz w samym serwisie Player.

Endless współtworzyło kampanię nowego programu randkowego w Playerze
Agencja Endless wspólnie z działem marketingu TVN stworzyła kampanię promocyjną “Prince charming Polska”, pierwszego programu randkowego dla gejów, który od 12 października można oglądać na Playerze, serwisie streamingowym TVN Grupy Discovery. Efekty pracy agencji już można zobaczyć w TV, digitalu oraz w samym serwisie Player. W ramach działań promocyjnych Endless oprócz koncepcji kampanii opracowała m.in. 15 key visuali oraz scenariusz działań z influencerami.

– Kampania poza promowaniem samego programu ma walczyć z uprzedzeniami, pokazując, że każda miłość jest taka sama, bez względu na płeć, wiek czy rasę zakochanych. Każdy z nas przecież stresuje się przed pierwszą randką, każdy potrzebuje się czasem przytulić, każdy szuka kogoś, z kim może się pośmiać. Każdy ma prawo być szczęśliwy. Ta prosta prawda nadal niestety tak często jest kwestionowana – komentuje Katarzyna Mardeusz-Karpińska, lider kreatywny w Endless. – Jestem dumny, że mamy okazję, być częścią pewnego rodzaju rewolucji w polskich mediach – dodaje Tomasz Dembiński, CEO, Endless by Walk.

Nie jest to pierwszy projekt, przy którym TVN Grupa Discovery zdecydowała się na współpracę z Endless. W tym roku agencja współtworzyła również kampanie programów “Power Couple” i “One Night Squad”.