Kraj

Endorfina Events odpowiedzialna za wirtualne wydarzenie "Rossmann to my"

To druga edycja tego eventu.

Endorfina Events odpowiedzialna za wirtualne wydarzenie "Rossmann to my"
Agencja Endorfina była odpowiedzialna za organizację drugiej edycji wydarzenia “Rossmann to my”. Wydarzenie było na żywo transmitowane ze studia VES do blisko 5 tys. widzów w całej Polsce. Event odbył się 20 października i składał się z dwóch części: merytorycznej oraz rozrywkowej. Scenariusz obu nawiązywał do teleturnieju “Koło fortuny”. – Poprzez czat oraz specjalny numer telefonu kontaktowały się z nami setki uczestników spotkania, a wydarzenie odniosło niewątpliwy sukces. Nowatorskie podejście scenariuszowe dopełniły świeże rozwiązania realizatorskie, które nadały spotkaniu dynamiki i odróżniły tę edycję od poprzedniej – komentuje prowadzący spotkanie Tomasz Cieślak, kierownik działu komunikacji wewnętrznej, Rossmann Polska.

Projekt powstał w ścisłej współpracy z klientem, na etapie tworzenia materiałów wideo oraz szczegółowego scenariusza. Zespół Endorfina Events odpowiadał za przygotowanie koncepcji, produkcję oraz reżyserię spotkania.