Kraj

Marketing

Eobuwie.pl i Adidas z grą Adiventure na platformie Roblox

Do wygrania są kody rabatowe na wszystkie produkty marki Adidas na eobuwie.pl.

Eobuwie.pl, marka należąca do Modivo SA, wraz z Adidasem uruchomiły na platformie Roblox grę Adiventure. W grze zaszyte są kody rabatowe o wartości 20 i 50 złotych na wszystkie produkty marki Adidas dostępne na eobuwie.pl.

W ramach współpracy z Robloksem Adidas wprowadził do gry modele Avryn, Ultra Boost 1.0, Supernova, Web Boost, Ultra Boost Light oraz Terrex Swift. Gracze mają możliwość ubrania swojego awatara w jeden z nich.

Roblox to platforma umożliwiająca tworzenie własnych gier w prostym języku Lua i wspólne granie z innymi użytkownikami, także w gry tworzone przez marki. Platforma, która wystartowała w 2006 r., ma obecnie 66 mln aktywnych użytkowników dziennie i ponad 214 mln aktywnych użytkowników miesięcznie (dane za: demandsage.com).