Kampania z wykorzystaniem rich media services (RCS) pozwala na interakcję z konsumentami za pomocą urozmaiconego kontentu – obrazów, filmów i linków. Funkcje RCS zastosowane w kampanii przeprowadzonej dla Eobuwie.pl przez Infobic w sieci komórkowej Play służyły wyświetlaniu najlepszych ofert bezpośrednio w aplikacji do przesyłania wiadomości, umożliwiając klientom przeglądanie elementów i kategorii asortymentu bez opuszczania aplikacji. Operator komórkowy Play i firma świadcząca usługi komunikacyjne Infobip ściśle współpracowali przy wdrożeniu funkcji przesyłania wiadomości biznesowych RCS, dzieląc się wiedzą techniczną i handlową pozyskaną w swojej branży.
– RCS jest wygodnym i angażującym kanałem marketingowym zarówno dla marek, jak i konsumentów, a wraz z sukcesem kampanii eobuwie.pl z pewnością podąży za nią więcej marek, tworząc i napędzając nowy ekosystem mobilny w Polsce – przekonuje Magdalena Dudek, country manager w Infobip.