Kraj

Eobuwie.pl z międzynarodową kampanią "Tu zaczyna się nowa historia"

Koncepcję kreatywną stworzyła agencja Visual Crafters, a za produkcję odpowiada Papaya Films.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FTfhglOzMdTA%22%7D
Kampania Eobuwie.pl (grupa CCC) “Tu zaczyna się nowa historia” jest kontynuacją wiosenno-letniej kampanii pod hasłem „Każda para tworzy nową historię”. Kampania, promująca kolekcję jesień-zima 2021/22 dostępną na stronie eobuwie.pl i w aplikacji mobilnej, ma przekonywać, że zróżnicowany asortyment marki odpowiada potrzebom wszystkich klientów, zarówno prowadzącym aktywny tryb życia, są aktywne, jak i poszukującym praktycznych i uniwersalnych rozwiązań czy śledzącym sezonowe trendy. Marka podkreśla też dbałość o to, by zakupy były maksymalnie proste, oferując bezpieczne darmowe dostawy i szybkie zwroty – nawet do 100 dni.

Spoty telewizyjne są emitowane w Polsce, Rumunii, Grecji, Bułgarii, Chorwacji, Słowenii, Czechach, na Węgrzech, Słowacji i Litwie. Można w nich usłyszeć głosy znanych osobowości ze świata show-biznesu oraz ich opowieści, w których główną rolę grają buty. Koncepcję kreatywną kampanii stworzyła agencja Visual Crafters, a za stronę produkcyjną odpowiada Papaya Films. Planowaniem i realizacją strategii mediowej zajęło się Value Media (Group One).