Przetargi

Equinox i Change Integrated obsłużą Frisco.pl

Agencje wspomogą e-detalistę, który w 2012 r. planuje intensywne działania marketingowe.

Change Integrated zajmie się przygotowaniem strategii komunikacji Frisco.pl na rok 2012, wszystkimi działaniami komunikacyjnym w zakresie ATL, BTL oraz digital. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny będzie dom mediowy Equinox.

Agencje wyłoniono w drodze przetargu, ale jego szczegóły nie są znane.

Frisco.pl istnieje na rynku od siedmiu lat i jest jednym z liderów w branży e-commerce. Po inwestycji, jakiej dokonał Helix Ventures Partners, fundusz venture capital zarządzany przez MCI Management SA, sklep planuje wzmożone działania marketingowe. Strategia Frisco zakłada dalszy wzrost sprzedaży na rynku warszawskim oraz ekspansję na inne polskie aglomeracje.

Ostatnio Frisco współpracowało m.in. z domem mediowym Mindshare.