Kraj

Equinox realizuje kampanię Mennicy Polskiej

Pierwszy projekt Equinoksa dla nowego klienta dotyczy kampanii serwisu internetowego.

Equinox Polska rozpoczął współpracę ze spółką Mennica Polska. Pierwszą – przygotowaną przez dział Equinox Interactive – kampanią dla nowego klienta jest akcja promująca nowy serwis internetowy Mennicy Polskiej. Celem akcji jest zwiększenie świadomości marki oraz budowanie wizerunku serwisu internetowego jako źródła informacji i platformy inwestycji w kruszce. Kampania skierowana jest do biznesmenów, dlatego prowadzona jest w serwisach finansowych, mediach biznesowych oraz lifestyle’owych. W akcji wykorzystane zostało targetowanie behawioralne. Jednocześnie reklamy portalu Mennicy będą obecne w iPadowych wydaniach tygodnika “Newsweek”. Całość kampanii wsparta jest działaniami SEM w wyszukiwarkach. Ostatnią odsłoną akcji promocyjnej będzie komunikacja digital signage zaplanowana na ekranach LCD w autobusach przewożących podróżnych na lotniska. Kreację kampanii przygotowała Unia Interactive. Działania reklamowe z różnym natężeniem potrwają cały rok.