Zagranica

Reklama

Personalia

Erica Roberts szefową kreacji BBH USA

Roberts zastępuje Rafaela Rizuto, który przechodzi do Dentsu Creative.

Erica Roberts objęła stanowisko chief creative officer w BBH USA. Pokieruje strategią kreatywną i kampaniami kreatywnymi dla klientów agencji na rynku amerykańskim, w tym marek Samsung, Google, Mattel (Barbie), Netflix, Martell US i Brighthouse Financial. Będzie ściśle współpracować z Amani Duncan, CEO BBH USA, a raportować do Carli Serrano, chief strategy officer, Publicis Groupe. Dołączy też do zarządu BBH Global.

Roberts jest związana z Publicis Groupe od 17 lat. Ostatnio pracowała jako CCO Publicis New York. Trafiła na listy “Creative 100” tygodnika “Adweek” jako “Agency Leader to Watch”, a także “40 Over 40” amerykańskiej edycji “Campaign”. Pomogła wprowadzić na rynek 10 marek z portfolio J.M. Smucker Company, w tym Jif, Folgers, Milkbone i Café Bustelo. Odpowiadała m.in. za wielokrotnie nagradzaną kampanię “Jif vs. Gif”, uznaną przez “Campaign US” za “najlepszą kampanię masła orzechowego wszech czasów”.