Przetargi

Esky.pl wygrywa przetarg POT

Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację tego zamówienia 705,6 tys. zł.

Polska Organizacja Turystyczna zakończyła postępowanie na realizację kampanii wizerunkowej na wybranych rynkach pod hasłem “Poland. More than you expected”. W przetargu zwyciężyła oferta Esky.pl. O zlecenie walczyły jeszcze: Aplan Media i Fabryka Komunikacji Społecznej. Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację tego zamówienia 705,6 tys. zł.

Celem kampanii jest promocja polskiej oferty turystycznej poprzez zaskoczenie odbiorców kampanii różnorodnością polskich atrakcji oraz bogactwem oferty, która na pierwszy rzut oka mogłaby się z Polską nie kojarzyć. Działania mają być prowadzone we Włoszech, w Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, we Francji, w Niemczech, Austrii, Belgii, Holandii, Szwecji, Danii, Norwegii, Finlandii, USA i Czechach. Kampania ma obejmować social media, GDN, portale i YouTube.