Kraj

Eurobank do młodych

Bank adresuje swoją komunikację dot. kredytu konsolidacyjnego do młodszej, nowoczesnej grupy klientów.

Eurobank rozpoczął kampanię reklamową kredytu konsolidacyjnego pozwalającego zamienić kilka dotychczas zaciągniętych kredytów w jeden, wygodniejszy kredyt. Bank promuje go, kusząc oprocentowaniem (od 7 proc.) i obietnicą zwrotu prowizji (klient musi dostarczyć dokumenty potwierdzające spłatę kredytów w innych bankach).


%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F-zGUJidNgA8%26hl%3Dpl%26fs%3D1%22%7D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

– Kierując się hasłem “Co jeszcze możemy dla Ciebie zrobić?”, jako pierwsi na rynku wprowadziliśmy czynne przez 7 dni w tygodniu placówki w centrach handlowych, kredyt w 15 minut czy kartę kredytową dostępną od ręki. Teraz proponujemy “kredyt dobrze ułożony”, czyli możliwość obniżenia oprocentowania kredytu, zwrot prowizji oraz zamianę wcześniejszych zobowiązań na jeden, wygodny kredyt – mówi Agnieszka Szarek, dyrektor departamentu marketingu w Eurobanku.

Jak twierdzi szefowa marketingu, bank zawsze stara się przygotowywać swoje kampanie tak, aby uzyskać możliwie szerokie dotarcie do różnych grup klientów. Przyznaje jednak, że sposób zakupu mediów w tej kampanii jest inny niż w przypadku dotychczasowych kampanii banku.

– Zakupiliśmy więcej prime time’u, wybraliśmy media docierające do wyższej grupy docelowej. Wynika to z faktu, że promujemy inny produkt niż typowy kredyt gotówkowy. Sam spot został tak skonstruowany, aby docierał do tego “lepiej ubankowionego” klienta. Eleganckie kobiety idące przez miasto, pewne siebie i z odwagą opowiadające o kredycie,  na pewno spowodują zainteresowanie młodszych klientów – przekonuje Agnieszka Szarek.

Spot reklamowy będzie emitowany w stacjach ogólnopolskich i kanałach tematycznych, reklamy są też obecne w prasie, w internecie oraz w materiałach w oddziałach banku.

Za kreację kampanii odpowiada DDB, spot wyprodukowało Propeller Film Studio, media zaplanował i kupił Starcom, a działania internetowe prowadzi agencja MindChili.