Kraj

Reklama

Euvic Performance realizuje kampanię dla Małopolski

Działania promocyjne prowadzone w internecie objęły swym zasięgiem m.in. YouTube, Facebook i Instagram.

Pod hasłem “Małopolska – cel podróży” toczy się najnowsza kampania promująca ofertę turystyczną regionu Małopolski i jego stolicy na zagranicznych rynkach. Kampania promująca region Małopolski jest wspólną inicjatywą Małopolskiej Organizacji Turystycznej, województwa małopolskiego i Krakowa.

Działania promocyjne prowadzone w internecie objęły swym zasięgiem m.in. YouTube, Facebook, Instagram, narzędzia audience profiling i reklamy kontekstowe oraz przygotowanie i uruchomienie landing page kampanii pod adresem www.wideopen.travel.

Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Euvic Media (w ramach Grupy Euvic Performance), koordynacją projektu (zarówno prac graficznych, jak i copywriterskich) zajęła się agencja Euvic Digital (Euvic Performance). Kampania potrwa do końca października 2022 r.