Kraj

Ewa Chodakowska i Joanna Krupa w kampanii sieci Douglas

Kampanię przygotowała agencja Brasil i Havas Media.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FMKebKCp62ds%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Sieć perfumerii Douglas wprowadza zestawy pomadek i konturówek Kiss Kit. Marka zaprosiła do współpracy dwie gwiazdy – Ewę Chodakowską oraz Joannę Krupę. Będą one promowały kolekcje – Kiss Kit by Joanna Krupa i Kiss Kit by Ewa Chodakowska, do makijażu dziennego i wieczorowego. Obie gwiazdy występują w kampanii medialnej,  która ruszyła wczoraj i potrwa do końca października. Obejmuje ona Facebook, Instagram, YouTube, portale Edipress, Burdy, serwisy VoD – Player.pl, Wp, oraz prasę, m.in. “Vivę!”, “Party”, “Glamour”, “Elle”. Za przygotowanie materiałów kreatywnych odpowiada agencja Brasil, a za zakup materiałów i kampanię w kanałach social media – Havas Media.

Douglas startuje także z nowym cyklem eventów prezentujących najmodniejsze trendy sezonu w makijażu i modzie – Douglas Beauty Days. Ich pierwsza odsłona z udziałem Joanny Krupy i Ewy Chodakowskiej odbędzie się w dniach 28-29 września w warszawskich Złotych Tarasach. Produkty Kiss Kit dostępne są w perfumeriach stacjonarnych oraz na www.douglas.pl