Kraj

Ewa Lewandowska pokieruje marketingiem Telewizji Polsat

Zmiana szefa marketingu stacji.

Ewa Lewandowska objęła obowiązki dyrektora pionu marketingu i szefa działu autopromocji Telewizji Polsat. Zastąpiła Katarzynę Wyszomirską-Wierczewską, która odeszła z firmy. Jednocześnie nowym szefem działu autopromocji został Rafał Paruszewski.

Lewandowska od 2003 r. pełniła funkcję szefa działu promocji. Wcześniej przez osiem lat związana była z Grupą Eurozet, potem grupą Ad Point, gdzie odpowiadała za wprowadzenie na rynek Radia 94 (obecnie Antyradio) i rozwój marki.

Paruszewski specjalizuje się w grafice 2D i 3D oraz broadcast design. Ma 14-letnie doświadczenie w pracy w agencjach, min. Wilson & Brown, Radna i Xart. Zajmował się również autopromocją kanałów tematycznych grupy TVN, w tym jako zastępca szefa autopromocji TVN24, a w TVN na stanowisku broadcast designer. Pracował w TPS Film Studio jako broadcast designer i 3D grafik, a ostatnio w studiu filmowym Orka film jako 3D generalist supervisor.