Kraj

Fabiański i Borek w kolejnej odsłonie reklam BZ WBK

Kampania w TV, internecie, kinach, prasie i na outdoorze potrwa do końca roku. Przygotowały ją: Red8, Propeller Film i Starcom.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FdawyDyu-vBA%22%7D
%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FBi4dj6jQg7o%22%7D
Bank Zachodni WBK (BZ WBK) ruszył z kampanią reklamową kredytów gotówkowych. Bank obiecuje szybką wypłatę, bez zbędnych formalności (np. zaświadczeń o zarobkach – przy pożyczkach do 4 tys. zł) i oprocentowanie w wysokości 4 proc. (RSSO wynosi 37,93 proc.). Ponownie w reklamach banku występują: Łukasz Fabiański, bramkarz reprezentacji kraju, i Mateusz Borek, komentator sportowy związany z Telewizją Polsat. Tym razem promują “Szybki kredyt gotówkowy”.
 
– Piłka nożna jest ważnym elementem naszej komunikacji marketingowej. Po sukcesie akcji #12zawodnik, realizowanej w czasie Mistrzostw Europy 2016, w jesienno-zimowej kampanii ponownie stawiamy na futbol – mówi Artur Sikora, dyrektor obszaru komunikacji korporacyjnej i marketingu BZ WBK.
 
W najnowszej odsłonie kampanii reklamowej Bank Zachodni WBK ponownie nawiązuje do piłki nożnej, najpopularniejszego sportu w Polsce. 
Kampania prowadzona jest w telewizji (30- i 15-sekundowe spoty emitowane w stacjach ogólnopolskich i tematycznych), prasie ogólnopolskiej oraz internecie (portale, serwisy zakupowe i aukcyjne, serwisy VoD, media społecznościowe), obejmie również reklamę kinową oraz reklamę zewnętrzną (OOH). Potrwa końca br.
Za kreację odpowiada agencja Red8 Advertising. Reżyserem spotów jest Łukasz Kośmicki, produkcję powierzono Propeller Film, a postprodukcję – Lunapark Motion Arts Collective. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.