Bank Zachodni WBK (BZ WBK) ruszył z kampanią reklamową kredytów gotówkowych. Bank obiecuje szybką wypłatę, bez zbędnych formalności (np. zaświadczeń o zarobkach – przy pożyczkach do 4 tys. zł) i oprocentowanie w wysokości 4 proc. (RSSO wynosi 37,93 proc.). Ponownie w reklamach banku występują: Łukasz Fabiański, bramkarz reprezentacji kraju, i Mateusz Borek, komentator sportowy związany z Telewizją Polsat. Tym razem promują “Szybki kredyt gotówkowy”.
– Piłka nożna jest ważnym elementem naszej komunikacji marketingowej. Po sukcesie akcji #12zawodnik, realizowanej w czasie Mistrzostw Europy 2016, w jesienno-zimowej kampanii ponownie stawiamy na futbol – mówi Artur Sikora, dyrektor obszaru komunikacji korporacyjnej i marketingu BZ WBK.
W najnowszej odsłonie kampanii reklamowej Bank Zachodni WBK ponownie nawiązuje do piłki nożnej, najpopularniejszego sportu w Polsce.
Kampania prowadzona jest w telewizji (30- i 15-sekundowe spoty emitowane w stacjach ogólnopolskich i tematycznych), prasie ogólnopolskiej oraz internecie (portale, serwisy zakupowe i aukcyjne, serwisy VoD, media społecznościowe), obejmie również reklamę kinową oraz reklamę zewnętrzną (OOH). Potrwa końca br.
Za kreację odpowiada agencja Red8 Advertising. Reżyserem spotów jest Łukasz Kośmicki, produkcję powierzono Propeller Film, a postprodukcję – Lunapark Motion Arts Collective. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.