Kraj

Facebook nie pozwala na reklamy ze zdjęciami "przed i po"

Agencja Fenomem przesłała nam interesujący materiał obrazujący sprawność algorytmu serwisu.

Facebook nie pozwala na reklamy ze zdjęciami "przed i po"
W listopadzie pojawiły się artykuły informujące o zmianach, jakie Facebook ma zamiar wprowadzić w związku z ograniczeniami wykorzystywania postów do celów promocyjnych. Rynek mediów społecznościowych zastanawia się, jakie algorytmy zastosuje Facebook, i nie znając zasad, podejrzewa, że przez kilka miesięcy jedynym sposobem na sprawdzenie, czy promocja danego postu zostanie włączona, jest metoda “prób i błędów”. Wygląda na to, że pierwsze próby możemy już obserwować, a efekty widać na dołączonym screenie, jaki otrzymaliśmy od agencji Fenomem. Facebook nie pozwala na stosowanie zdjęć pokazujących efekt “przed i po”, a algorytm zapewne jeszcze długo nie będzie działał tak, jak powinien.