Kraj

Facebook udostępnił rozwiązanie FBIQ

Nowe narządzie dla marketerów w ofercie platformy.

FBIQ jest to nowe narzędzie stworzone z myślą o marketerach, które ma pomóc im lepiej zrozumieć osoby korzystające z Facebooka. FBIQ zaprezentuje wnioski płynące z analizy danych w zależności od czynników takich jak generacja, do której należą ludzie na Facebooku, ich lokalizacja geograficzna, wykorzystywane urządzenia czy czas.
 
FBIQ oferuje m.in.: “people insights”, czyli wnioski prowadzące do lepszego zrozumienia  nastrojów i zachowań osób korzystających z Facebooka, online i offline; “holidays & events” prezentujące, w jaki sposób ludzie obchodzą na Facebooku różne święta i wydarzenia, także te najważniejsze dla nich; “industry research”, gdzie znajdują się wyniki badań dotyczących efektywności marketingowej prowadzonych działań oraz opinie eksperckie przedstawiające przykłady dobrych praktyk na różnych urządzeniach oraz “by the numbers”, czyli regularnie aktualizowane, najnowsze dane statystyczne na tematy związane z Facebookiem.