Kraj

Facebook wprowadza nowości do oferty marketingowej

Udoskonalone zostają oferta produktowa i serwis badawczy.

Facebook ogłosił wprowadzenie nowej oferty dla reklamodawców. Serwis przygotował możliwość zakupu reklam wideo w Facebooku w oparciu o Target Rating Points. Dzięki temu możliwe jest planowanie kampanii wykorzystującej telewizję i Facebooka w oparciu o określoną łączną wysokość wskaźnika TRP, wykupując pożądaną część punktów bezpośrednio od Facebooka.

Facebook zoptymalizował też wskaźnik Brand Awareness. Nowe rozwiązanie pozwala na maksymalizację i efektywne mierzenie wskaźnika świadomości marki budowanego w oparciu o kampanie prowadzone w Facebooku. Zakłada optymalizację zasięgu i uwagi (czas spędzony na kontakcie z reklamą).

Rozpoczęta współpraca z Millward Brown Digital przy Brand Lift Insights for Facebook and Instagram pozwala teraz reklamodawcom na prowadzenie badań i sondaży pośród osób korzystających z urządzeń mobilnych, dzięki czemu mierzenie efektywności kampanii zachodzi w tym samym miejscu, w jakim prowadzona jest sama kampania. Mobile Polling jest już dostępne w oparciu o narzędzia zarówno Nielsena, jak i Millward Brown Digital i dotyczy Facebooka oraz Instagrama.