Zagranica

Facebook z nowym okienkiem promującym w obszarze Messengera

Do platformy Messenger dołącza okienko Snapchata.

Facebook wystartował z nową opcją komunikacyjną w obszarze Messengera. Po dodaniu do usługi opcji Instagram Stories i WhatsApp Stories teraz można również w ramach Messengera korzystać z opcji Snapchata. Usługa oferuje filtry i naklejki, które mają uatrakcyjnić wygląd przesyłanych wiadomości. Znikną po upływie 24 godzin, tak jak w przypadku Snapchata. Istnieje również opcja prezentowania zdjęć lub nagrań wideo i dodawania ich do swojego dziennego statusu.
Messenger i WhatsApp notują łącznie miliard stałych użytkowników miesięcznie.
Facebook na razie nie informuje o przewidywanych formatach reklamowych dostępnych w nowej usłudze, ale analitycy sądzą, że będzie ona przypominała opcje oferowane przez Instagram Stories. Facebook wystartował niedawno z nową metodą pomiaru aktywności użytkowników – Advanced Measurement. 
Usługa dostępna jest bezpośrednio z panelu sterowania, co ma znacznie ułatwiać reklamodawcom nawigowanie i śledzenie skuteczności swoich reklam.

(Campaign)