Kraj

Facebook zaprezentował delivery insights

Delivery insights to zestaw nowych wskazówek dostępnych w menedżerze reklam, które informują reklamodawców m.in. o tym, jak ich reklamy radzą sobie na aukcjach.

Facebook zaprezentował delivery insights, nowe narzędzie przeznaczone dla reklamodawców, które ma pomóc w lepszym zrozumieniu procesu wyświetlania reklam oraz dostarczyć rekomendacje, które pozwolą szybko podjąć działania mające na celu poprawę skuteczności kampanii.

Delivery insights to zestaw nowych wskazówek dostępnych w menedżerze reklam, które informują reklamodawców o tym, jak ich reklamy radzą sobie na aukcjach oraz dostarczają rekomendacje pozwalające zwiększyć ich konkurencyjność. Delivery insights umożliwiają zidentyfikowanie reklam, które każdego dnia docierają do mniejszej liczby odbiorców, niż było to zaplanowane. Oznacza to, że reklama mogłaby zostać zmodyfikowana i wygrywać więcej aukcji.