Kraj

Faktoria Win testuje smak Polaków

Za pomysł, przygotowanie i egzekucję akcji odpowiada Justyna Sztengreber (agencja Sztengreber), przygotowaniem kreacji zajął się Rafał Ikko, a mechanizm wdrożyło FUTU.

Faktoria Win testuje smak Polaków
Trwa Test Smaku Faktorii Win, w którym marka pyta odbiorców o ich preferencje smakowe, by następnie wskazać profil smaku i dobrane do profilu wina. Elementem akcji jest również konkurs, w którym autorzy najbardziej pomysłowych odpowiedzi na pytanie otwarte mają szansę wygrać codziennie 50 win oraz bilety na kameralny koncert Natalii Przybysz.

Akcja trwa do 13 października br., w trakcie których Faktoria Win rozdaje zwycięzcom 1500 win (50 dziennie) oraz 50 biletów na koncert. Test Smaku wspierają działania reklamowe online. Za pomysł, przygotowanie i egzekucję akcji odpowiada Justyna Sztengreber (Sztengreber), przygotowaniem kreacji zajął się Rafał Ikko, a mechanizm wdrożyło FUTU.