W piątek wystartowała kolejna kampania reklamowa marki Familijne, promującą nowe, oddzielnie pakowane wafelki Familijne 2GO. Działania w telewizji, internecie, radiu i prasie kobiecej potrwają do końca czerwca br.
Reklama prezentuje nowość, a także nowe okazje spożycia produktów marki. 30-sekundowy spot pokazuje Familijne 2GO jako idealnego towarzysza rodzinnych wycieczek, a wszystko w rytmie hitu “I love rock & roll”.
Spot reklamowy będzie emitowany w największych, ogólnopolskich stacjach telewizyjnych: TVP, Polsat i TVN, a także stacjach tematycznych. Równolegle ruszą aktywności w internecie: kampania odsłonowa oraz działania w serwisach YouTube, VoD i Facebook. Zaplanowano również lokowanie produktów w telewizji śniadaniowej, sponsoring radiowy i aktywności reklamowe w prasie konsumenckiej.
Strategię i kreację przygotowała agencja SohoSquare, za działania w kanale digital i mediach społecznościowych odpowiada agencja Gong. Media zaplanował oraz zakupił dom mediowy Universal McCann. Za produkcję jest odpowiedzialny dom produkcyjny RedWorks.