Kraj

Fani Peugeota w reklamie modelu 508

Marketer stworzył reklamę prasową za pomocą aplikacji w Facebooku.

Fani Peugeota w reklamie modelu 508
We wczorajszym wydaniu tygodnika “Newsweek Polska” zamieszczono pierwszą, jak twierdzi Peugeot Polska, reklamę prasową stworzoną za pomocą aplikacji w Facebooku (o projekcie tym informowaliśmy już w MMP24 z 4 marca br.).

Najpierw udostępniono aplikację konkursową stworzoną przez markę Peugeot w Facebooku. Jej celem było wparcie wprowadzenia na polski rynek modelu Peugeot 508. Uczestnicy konkursu w Facebooku spośród zdjęć nadesłanych przez fanów Peugeot mieli wybrać te najlepiej opisujące hasło “Quality Time”. Autorka zwycięskiego zdjęcia wygrała tydzień jazdy najnowszym modelem Peugeot 508 wraz z szoferem. Na najaktywniejszych użytkowników czekała inna nagroda – szansa pojawienia się w reklamie prasowej jednego z tygodników.

Przez cały czas trwania konkursu aplikacja na żywo pozwalała śledzić użytkownikom możliwość pojawienia się miniatur ich profilowych zdjęć w Facebooku w reklamie Peugeota. Wypełniały one napis z hasłem przewodnim kampanii “Quality Time”. Proces kreacji można było śledzić na stronie https://www.peugeot.pl/quality-time.

Tworząc reklamę, wykorzystano rozwiązanie połączenia aktywności online w Facebooku z mediami tradycyjnymi.

Pomysłodawcą kampanii jest agencja Euro RSCG Warsaw i Euro RSCG Social. Planowaniem i zakupem mediów dla Peugeot zajmuje się Media Direction OMD.