Fansi, pierwsza tego typu platforma e-commerce w Polsce, umożliwia influencerom monetyzację popularności. Mogą sprzedawać m.in. usługi i produkty cyfrowe, w tym e-booki, produkty fizyczne, m.in kosmetyki i odzież. – Dla wybranych twórców pełnimy też rolę wydawcy. Wyprodukowaliśmy e-booki Michała Koterskiego o
tacierzyństwie, LilMastii o sile kobiet, Małgosi Borysewicz z “Rolnik szuka żony” czy topowych
tiktokerów Paśka, CyprianoItaliano i Kamila Szymczaka o miłości. Są one dostępne na fansi.pl na
wyłączność – mówi Kamil Sokołowski, brand manager Fansi.
Wprowadzenie nowego podmiotu będzie wsparte kampanią reklamową obejmującą social media, w tym
kanały influencerów.
Agencja influencer marketingu BrandBuddies realizowała kampanie na 20 rynkach, m.in. w Rumuni, Turcji, na Ukrainie, w Czechach, na Węgrzech, Słowacji, w Rosji, Szwecji, Wielkiej Brytanii, na Litwie, Łotwie, w Estonii oraz Grecji.