Kraj

"Fashion Magazine" przechodzi zmiany

Pojawienie się nowego kontentu w piśmie wiąże się ze zwiększeniem objętości magazynu.

Najnowsze, jesienne wydanie magazynu (nr 37) ukazuje się ze zwiększoną o 20 liczbą stron oraz z nowymi działami: F_Podróże, w którym zaprezentowane zostaną najpiękniejsze zakątki świata, oraz F_Makijaż prezentującym najnowsze kosmetyki, produkty do pielęgnacji i trendy w makijażu.

Jak mówi Bartosz Kujawa, PR manager tytułu, powiększenie liczby stron związane jest z konsekwentnym rozbudowywaniem sekcji lifestyle’owej, gdyż czytelnicy pisma właśnie takich treści oczekują.

“Fashion Magazine” to kwartalnik poświęcony modzie i kreowaniu trendów. Pierwsze wydanie tytułu ukazało się w 2000 roku. Redaktor naczelną magazynu jest Katarzyna Kultys-Jabłońska, a wydawcą Fashion Group.

Nakład wynosi 60 tys. egzemplarzy, z czego sprzedaje się średnio 65 proc., a miesięczne czytelnictwo sięga 35 tys. osób (dane własne wydawcy).