Kraj

Feeders Agency z kampanią Answear.com [wideo]

Kampania realizowana jest na siedmiu rynkach.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FYMydMdBFecg%22%7D
Rusza nowa kampania polskiego sklepu internetowego z odzieżą Answear.com. Za reżyserię spotu  odpowiada Łukasz Zabłocki. Kampania jest realizowana na 7 rynkach (Polska, Ukraina, Czechy, Słowacja, Węgry, Rumunia i Bułgaria). Obejmuje spoty telewizyjne 30- i 15-sekundowe oraz działania digital. Za strategię komunikacji i big idea kampanii odpowiada Feeders Agency, a za produkcję Papaya Films.

Z ramienia Answear kampanię koordynowali Wojciech Tomaszewski – dyrektor ds. marketingu i e-commerce, oraz Katarzyna Kaczmarczyk – kierownik marketingu.