Kraj

Feeders Agency z kampanią dla Fixly [wideo]

Produkcją zajęło się Papaya Films, a za reżyserię filmu odpowiada Michał Korzewski.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fe_viAbWeAwU%26t%3D2s%22%7D
Wystartowała kampania marki Fixly pod hasłem “Zrealizuj z Fixly”. Równolegle z kampanią ruszyła aktywacja, w której do wygrania są vouchery o wartości 5 tys. zł. Działania obejmują emisję spotu głównego i 15-sek. produktowych w digitalu, kampanię display, rich media, kontent do SoMe oraz działania promocyjne wewnątrz grupy OLX (która jest właścicielem Fixly). Kampania rusza pod koniec maja i ma trwać do jesieni.

Za strategię, big idea i realizację kampanii odpowiada Feeders Agency, które wygrało obsługę Fixly w drodze przetargu. Produkcją zajęło się Papaya Films, a za reżyserię filmu odpowiada Michał Korzewski (zdobywca Nagrody Specjalnej ATM w konkursie Papaya Young Directors 2020). Media kupuje Media Concept.